KÄNN TAGGET!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KÄNN TAGGET!!


 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Jag, Maximilian Malander...

Go down 
+2
Martin
DeathByBelial
6 posters
AuthorMessage
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyMon Dec 07, 2009 7:29 pm

... Svär dyrt och heligt följande:
Om inte Hanna Wahlgren är/har varit min flickvän innan jag har gått ut tredje året på gymnasieskolan spyken, så är Kungen Heyden manligare än vad jag är.

Yours truly.
Nils Tor Maximilian Malander. "Rejoice".


Last edited by DeathByBelial on Tue Dec 08, 2009 8:59 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyTue Dec 08, 2009 8:56 pm

haha thats pretty low!
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyTue Dec 08, 2009 8:58 pm

Ganska vågat eh? Nu måste jag ju lyckas lixom.^^
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyTue Dec 08, 2009 8:59 pm

de e lugnt, ok jag inte blir manligare innan jag går ut trean vetitusan
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyTue Dec 08, 2009 11:29 pm

Martin wrote:
de e lugnt, ok jag inte blir manligare innan jag går ut trean vetitusan

klart att du e manlig Kungen ^^ iaf mer än freja lol! men jag tror inte att du kommer att lyckas max Twisted Evil
Back to top Go down
http://www.evony.com
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 12:06 am

Melker wrote:
Martin wrote:
de e lugnt, ok jag inte blir manligare innan jag går ut trean vetitusan

klart att du e manlig Kungen ^^ iaf mer än freja lol! men jag tror inte att du kommer att lyckas max Twisted Evil

Is that a challenge?!

Ska med henne till köpenhamn på lördag, så till efter jul har jag nog en catch.
Dessutom har du ingen talan, du har fan inte lyckats få Paula än (meh, att du inte fattade på tåget alltså.). : P
Back to top Go down
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 1:32 am

DeathByBelial wrote:
Is that a challenge?!
Maybe it is ^^

DeathByBelial wrote:
Ska med henne till köpenhamn på lördag, så till efter jul har jag nog en catch.
Dessutom har du ingen talan, du har fan inte lyckats få Paula än (meh, att du inte fattade på tåget alltså.). : P
jag vet inte riktigt vad jag tänkte på tåget... ärligt talat tänkte jag inget alls Razz men jag har inte försökt ordentligt med Paula ännu som du kanske har märkt ^^ så ska jag säja samma sak...

Här med förklarar jag, Sten Melker Zetterman att Paula Jansson ska bli min flickvän innan och när jag tar studenten på spyken 2011, och att i den mån jag klarar av det försöka bli före Maximilian Malander.
Back to top Go down
http://www.evony.com
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 2:59 am

Melker wrote:
DeathByBelial wrote:
Is that a challenge?!
Maybe it is ^^

DeathByBelial wrote:
Ska med henne till köpenhamn på lördag, så till efter jul har jag nog en catch.
Dessutom har du ingen talan, du har fan inte lyckats få Paula än (meh, att du inte fattade på tåget alltså.). : P
jag vet inte riktigt vad jag tänkte på tåget... ärligt talat tänkte jag inget alls Razz men jag har inte försökt ordentligt med Paula ännu som du kanske har märkt ^^ så ska jag säja samma sak...

Här med förklarar jag, Sten Melker Zetterman att Paula Jansson ska bli min flickvän innan och när jag tar studenten på spyken 2011, och att i den mån jag klarar av det försöka bli före Maximilian Malander.

A CHALLENGER APPROACHES!

Jag, NIls Tor Maximilian Malander accepterar din utmaning, må bäste man (jag) vinna.
Back to top Go down
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 32
Location : Rupert

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 7:50 pm

Vad e grejen med att skriva alla era mellan och förnamn o sånt skit? Dessutom är era vilkor för vadet ganska konstiga, det kommer ju inte göra nån skillnad om ni misslyckas eller inte, eller e det tvärtom? bounce
Back to top Go down
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 8:20 pm

Nitarn wrote:
det kommer ju inte göra nån skillnad om ni misslyckas eller inte

Klart att det gör skillnad om man misslyckas eller inte Shocked
Back to top Go down
http://www.evony.com
Torkel

Torkel


Posts : 40
Join date : 2009-06-11
Age : 31

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 8:46 pm

Det är inget vad adam, det är en utmaning, Ungefär som en fotbolls match (eller arna match i wow för din del) Det gäller att vinna, endast vinsten är på spel. Dessutom låter det mer "Cermoniellt med mellan namn, det får det mer att vara på allvar.
Back to top Go down
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 32
Location : Rupert

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 9:03 pm

Kan ni inte bara avgöra det snabbt med en duel eller nått sånt. Mycket roligare Very Happy
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: omg lol   Jag, Maximilian Malander... EmptyWed Dec 09, 2009 10:37 pm

HAHAHAHAHHAHA HAN HETER SERIÖST STEN! SÅ JÄVLA BALL!! >.>

Iaf jag lägger till ett krav! bruden ska stå ut med respektive man med flummigt förnamn i en månad!
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 12:23 am

Martin wrote:
HAHAHAHAHHAHA HAN HETER SERIÖST STEN! SÅ JÄVLA BALL!! >.>
INTE HELT OKEJ

Martin wrote:
Iaf jag lägger till ett krav! bruden ska stå ut med respektive man med flummigt förnamn i en månad!
vad ska vi ha för flummigt förnamn då? Shocked
Back to top Go down
http://www.evony.com
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 12:40 am

hmm, vi borde lägga pengar på detta eftersom att vi alla no vet att varken Melker eller Max kommer tjäna på att vinna denna duell Wink
Back to top Go down
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 12:49 am

Varför skulle vi inte tjäna ngt på att vinna denna duell? Den som vinner är manligare, man får en tjej som man gillar fortare och ...... jag kaninte komma på ngt mera Embarassed
Back to top Go down
http://www.evony.com
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 1:00 am

Ja menar, ni skulle inte direkt förlora nån manlighet ifall ni förlora Razz Fattar du nu ?^^

Btw

Jag, Maximilian Malander... Crime_is_for_niggers
Back to top Go down
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 1:08 am

Johan wrote:
Ja menar, ni skulle inte direkt förlora nån manlighet ifall ni förlora Razz Fattar du nu ?^^

Btw

Jag, Maximilian Malander... Crime_is_for_niggers

Shit is friggin OT man!

Jag är på betting, men Sten har helt rätt, vinst = awesome i vilket fall.
Och jag tror Kungen menar att förhållandet måste hålla i en månad, annars gälles det inte.
Back to top Go down
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 1:10 am

Melker wrote:
Martin wrote:
HAHAHAHAHHAHA HAN HETER SERIÖST STEN! SÅ JÄVLA BALL!! >.>
INTE HELT OKEJ

Martin wrote:
Iaf jag lägger till ett krav! bruden ska stå ut med respektive man med flummigt förnamn i en månad!
vad ska vi ha för flummigt förnamn då? Shocked

Sluta ANVÄND size över 20 ditt jävla miffo! XP
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyThu Dec 10, 2009 11:10 am

haha melker jag trodde du skrev kanin först, vilket är en valid point!

btw adam du är ett jävlakioskmongo och när jag inte är stressad kommer jag ta bort dina posts(kanske!!!) What a Face
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
DeathByBelial

DeathByBelial


Posts : 35
Join date : 2009-06-11

Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... EmptyTue Dec 15, 2009 1:44 am

STEN vs NILS!!!

The Showdown of the century!

Who will win? Dedicated ring master NIls or the young up and coming Sten?!
Only time will tell! Buy you tickets today!!!!!

Only 29.95 each.

BuyBuyBuy
Back to top Go down
Sponsored content





Jag, Maximilian Malander... Empty
PostSubject: Re: Jag, Maximilian Malander...   Jag, Maximilian Malander... Empty

Back to top Go down
 
Jag, Maximilian Malander...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KÄNN TAGGET!! :: Allmänt snack :: Snacksoffan>.>-
Jump to: