KÄNN TAGGET!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KÄNN TAGGET!!


 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Vad hännde idag?

Go down 
+3
Nitarn
Martin
Torkel
7 posters
AuthorMessage
Torkel

Torkel


Posts : 40
Join date : 2009-06-11
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 21, 2009 9:52 am

?
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 21, 2009 10:29 am

Vi kanske hade teater, ingen aning dock:S
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 31
Location : Rupert

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 21, 2009 6:34 pm

Allt hände idag, precis allt.

(plus nån random teater grej som var lite kul)
Back to top Go down
Fail

Fail


Posts : 161
Join date : 2009-06-13
Age : 31
Location : Lund

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 22, 2009 12:40 pm

Kl. 8.20-9.40 Psykologi, vi gick igenom läxan (läsa "Jagets försvarsmekanismer") och tittade vidare på filmen.

Kl. 9.40-10.00 Rast, vi sprang runt allmänt förvirrade och undrade hur och om teatern "Big Wheel" var, och om den var obligatorisk. Den var, och pågick mellan 10.30 och 12.00, till Johans stora förtret eftersom han hade tänkt dra hem kl. 11.00. Kungen, Albin och Max skubbade teatern och gjorde random annan grej.

Kl. 10.00-10.30 Biologi/Fysik, en väldigt kort lektion där det i alla fall för oss hade funkat lika bra att ta 30 min extra rast.

Kl. 10.30-12.00 Big Wheel, Nv2abc trycktes in i KB02 och satt och tittade på Eliot (ingen aning hur det stavas) och Anita, två troligtvis brittiska skådespelare som snackade lite om vad som gjorde en pjäs "Shakesperian". De visade delar av pjäser både med och utan hjälp av indraget folk från publiken. Sammanfattningsvis var det faktiskt ganska underhållande.

Kl. 12.00-13.20 Lunch, kycklinggryta bla. innehållande vattenkastanj, och ris (inte i grytan). Otroligt nog ganska så ätbart om man bortser från riset.

Kl. 13.20-14.40 Matte, en normal måndagsmattelektion förutom att de sista 15 minuterna för mig, Kungen och Max gick åt att försöka knäcka det svåraste triviala problemet som existerar. (Jag tror jag är närmast en lösning om inte Kungen tagit hjälp av sin fader.)

Kl.14.40-15.00 Rast, De andra slutade dock då men vill ändå skriva att det var rast eftersom jag är osäker på om du har ngn lektion efter matten på måndagar.

Kl. 15.00-16.15 Idrottsskador och Massage/Random annat IV.


Jag förväntar mig minst ett lika exakt protokoll över tisdagen då jag är hemma pga. 39.4 graders feber. Razz :'(
Back to top Go down
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 31
Location : Rupert

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 22, 2009 4:39 pm

Torkel får ta hand om dagens händelser eftersom jag inte kommer ihåg och han brukar hålla kolla på vad alla gör.
Back to top Go down
Torkel

Torkel


Posts : 40
Join date : 2009-06-11
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 22, 2009 4:47 pm

Tisdagen då Frej var hemma med 39.4 graders feber.

8:40 Språk för dem som hade det men då du inte har det så går vi inte närmare in på det. Sluta 9:40

20 minuters rast som inte kan räknas för sådanna som har rast så som dig.

10:00 Du skulle ha börjat din skoldag med Kemi i C42 vad katten ni hade då vet jag inte men förmodligen så repeterade ni inför provet på torsdag som förmodligen (då vårt handlar om det) handlar om oxidationstal och ämnens olika former och åvergångar mellan dessa, jag finner det troligt att ni även gjorde övnings upgifter.
Slut: 11:10

Nu är det en 40 minuters rast med lunch som var kötfärs limpa (komprimerat kött i skivor) med brunsås, gelé, potatis och grönsaker. Enligt min mening (som så ofta när det gäller skolmaten skiljer sig från din mening) var maten god.

Efter detta skyndade förmodligen övriga i din grupp till Karins Fysik lektion och såg till att vara klockan 11:50 i D21 i rädsla för att böhöva hoppa ut genom fönstret. Ni gick enligt mina gissningar igenom saker som hade med värme att göra och kanske lite som kan vara bra att veta tills labben på fredag.
Denna lektion tog slut 12:30

10 minuter senare började karins matte lektion i D23 och dit kom typ alla, om du hade kommit hade du förmodligen ägnat tiden åt världens svåraste triviala problem som igen hade löst då och som jag inte har löst (och inte ägnat mer tid åt sedan halva matten) sedan dess.

Efter detta började EHL:en i samma sal direkt 13:35. På EHLen serverade jag Tigerkaka och Max dök upp. Vi hade klassråd och Catrin var ordförande Johan Sekreterare.Vi tog upp lite om kass engelska lärare, vanlig idrott nästa vecka, ingen vet nått om Noaks Ark, alla lärare på teknik kurs. Hade inte varit något Esko möte, inget kammratstödjarmöte häller dock sa Per till oss att vara snälla, att vi var en duktig klass att Åsa tydligen har styckit tillbaks till LEL och att det inta var Karins fel. Detta slutade 13:55

20 minuter senare, 14:55, var dett Engelska Prov (pff) i C32. Det var ytterst enkelt, ett blad att fylla i på båda sidor efter en halvtimme var man klar och kunnde gå.

Det va det de.
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 22, 2009 9:05 pm

fan va coolt ändå, grytan igår var typ det minst goda på länge (enligt mig) ^^
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 31
Location : Rupert

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 22, 2009 10:21 pm

Jag har funderat lite på din stavning Torkel. Jag vill inte vara den som e den men du kanske skulle ta och tänka på stavningen när du skriver, bara som konstruktiv kritik. bounce
Back to top Go down
Torkel

Torkel


Posts : 40
Join date : 2009-06-11
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyWed Sep 23, 2009 12:41 pm

Tack Adam det var länge sedan någon nåämnde den, nu gör jag mig inga illusioner om att den har blivit bättre.
Back to top Go down
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 28, 2009 12:00 am

sex is like a mop, clean it up and fuck it
Back to top Go down
Fail

Fail


Posts : 161
Join date : 2009-06-13
Age : 31
Location : Lund

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 28, 2009 8:48 am

oO !?
Back to top Go down
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyMon Sep 28, 2009 11:27 pm

you n me baby aint nothing but mammals so lets do it like they do on the discovery channel!

eller, de va love the kind you clean up with a mop and bucket Razz hade bara hört den typ två gånger, å de va ett tag innan ja skrev posten Razz
Back to top Go down
Per-Albin

Per-Albin


Posts : 82
Join date : 2009-06-12
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 2:37 pm

Nu är det väl min tur att fråga vad som hänt.
Back to top Go down
http://www.catscratches.co.nr
Fail

Fail


Posts : 161
Join date : 2009-06-13
Age : 31
Location : Lund

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 4:53 pm

Torkel får ta det, han är i din grupp Razz (lat)
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 5:41 pm

Frej torkel var på exakt samma lektioner som dig idag frej pig kioskmong : O

Iaf mattetävling från 8-13 (om man var en riktig hårding) Sedan lunch (ris och grönsaker åt dig antar jag) efter det var det karins matte. Jag var dock inte på mattehumör och sov/spelade spel på isaks miniräknare. Sedan tid för ehl. Inget hände men vi fick stora och goda kakor av anna. Sedan var det engelska. Isak och melker hissade ner Frej skor och sattte på en lampa/en fönerkarm 1.5 våningar ner. Efter det hände inte så mycket. Vi började skriva på en spännande text som skulle vara max 2 sidor. När jag kom hem var min windows defender lack och gjorde så mitt wow laggade fast. Sedan startade den om datorn i en kvart.
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Nitarn

Nitarn


Posts : 52
Join date : 2009-06-10
Age : 31
Location : Rupert

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 6:25 pm

Vi som inte hade tävling gjorde några uppgifter på fysiken ( finns på itslearning). På kemin fick vi tillbax proven och snabbgenomgång på organisk kemi som vi fick läxa på (s 197-207, finns en PP på itslearning). Sen har marre berättat resten.
Back to top Go down
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 6:28 pm

påtal om kioskmongos, man bör fan sluta spela wow pga avva kioskmongos me bra gear som tror att dom kan spela. Som den huntern som bara överaggroade eller en rouge i HC AN som blev skitsur på mig för att healen dog på en mob som resettar för att han inte blivit nukad, fast han var märkt me en dödskalle. Sen en furywarrior som fick asmycket damp på mig så att ja kicka han ur partyt för att ja sa till han att ifall han säger till mig att invita nån till partyt ska det först och främst vara nån vi behöver å sen vara nån han frågat. Han trodde helt klart att det va ja som ska fråga va han e för nått å ifall han vill följa me ifall han skriver tex "Inv blablabla". Å sen har vi alla dpsretards som vill få en invite när man letar efter en healer/tank...
Back to top Go down
Fail

Fail


Posts : 161
Join date : 2009-06-13
Age : 31
Location : Lund

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 7:22 pm

Johan wrote:
påtal om kioskmongos, man bör fan sluta spela wow pga avva kioskmongos me bra gear som tror att dom kan spela. Som den huntern som bara överaggroade eller en rouge i HC AN som blev skitsur på mig för att healen dog på en mob som resettar för att han inte blivit nukad, fast han var märkt me en dödskalle. Sen en furywarrior som fick asmycket damp på mig så att ja kicka han ur partyt för att ja sa till han att ifall han säger till mig att invita nån till partyt ska det först och främst vara nån vi behöver å sen vara nån han frågat. Han trodde helt klart att det va ja som ska fråga va han e för nått å ifall han vill följa me ifall han skriver tex "Inv blablabla". Å sen har vi alla dpsretards som vill få en invite när man letar efter en healer/tank...

Lyckades läsa en halv rad innan jag dog inombords. HÖR INTE TILL TOPIC!!!
Back to top Go down
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 7:47 pm

vadå inte hör till topic? ja förstår inte va du menar Razz
Back to top Go down
Martin
Admin
Martin


Posts : 143
Join date : 2009-06-10
Age : 31

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 8:14 pm

kommer från kioskmångot frej som är bäst på offtopic: ) (och jag antar det är därför du försöker skämta till det) tyvärr min torra humor gillar det inte
Back to top Go down
https://nvcspyken.forumotion.com
Per-Albin

Per-Albin


Posts : 82
Join date : 2009-06-12
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyTue Sep 29, 2009 8:50 pm

Kunde den spännande engelska-texten vara om vad som helst, eller skulle den vara på något speciellt sätt?

Känner mig nog så pass bra att jag kan komma till skolan imorgon, förresten. Smile Ni får hissa ned Frejs skor igen så jag får uppleva händelsen.

Edit: Tar en jeevla risk med den här engelska-texten. Frågan är om hon kommer förstå allt det metaforiska och bildspråket. Razz
Back to top Go down
http://www.catscratches.co.nr
Fail

Fail


Posts : 161
Join date : 2009-06-13
Age : 31
Location : Lund

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyWed Sep 30, 2009 10:12 am

Jag råder dig att inte ta några risker med henne som lärare, hon är mer konservativ en konserverade bönor konserverade.
Back to top Go down
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptyFri Oct 02, 2009 7:41 pm

va gjorde ni idag då ? Razz /fredag
Back to top Go down
Melker

Melker


Posts : 41
Join date : 2009-07-12
Age : 31
Location : Lomma

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptySat Oct 03, 2009 5:35 pm

På kemin va de nått om bindningar (vet inte så mkt då jag somnade Razz ) sen hade vi en meningslös debatt på svenskan och lite kultur historia om en massa riddare som torkel vet allt om ^^ sen gjorde vi en labb på fysiken om smälttentanpi för is som du nog slipper.

Länk till skofiskning Arrow Arrow Arrow Arrow https://www.facebook.com/video/video.php?v=1059613589536
Back to top Go down
http://www.evony.com
Johan

Johan


Posts : 45
Join date : 2009-06-10
Age : 32

Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? EmptySun Oct 04, 2009 11:26 am

lite så offtopic! men nääääääääääääääääääääääääääääää skofiskning e aldrig offtopic!
Back to top Go down
Sponsored content





Vad hännde idag? Empty
PostSubject: Re: Vad hännde idag?   Vad hännde idag? Empty

Back to top Go down
 
Vad hännde idag?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KÄNN TAGGET!! :: Skola :: Övrigt-
Jump to: